lördag, januari 23, 2010

Valerie loves me

God morgon!!

Har upptäckt att jag har lite dålig koll på almenackan och ser att det är idag som julgransplundringen är, inte i morgon.

Illa, för jag ska jobba.

Nåja, Micke och barnen får väl ha en trevlig stund på egen hand.

Vi har annars värmt upp inför dansandet runt granen med "Valerie loves me" och det är få låtar som är så ruskigt bra. Vi dansar och gitarrriffar hela bunten och vrålar att Valerie älskar mig.

Underbart!

Jag skulle vilja gå ut och dansa känner jag. När jag sa det till Micke så flinade han och påpekade att det är en väldigt liten chans att de spelar sån bra musik.

Jaja, får väl vänta tills det är dags för nått 40 års party eller annan tillställning i familjen.

Kanske Ellens namngivningscermoni! (Snälla LOWE, nog behöver vi lite disco då!?!? ;)

Ni andra kan ju värma upp inför nästa fest!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill säga: