lördag, januari 16, 2010

Allt är sig likt

Svaret jag fick på jobbet när jag frågade efter min kontaktperson- "Jasså kommer du, det hade jag glömt bort".

Sen överhör jag när han säger till en kollega om att jag bara är där för en genomgång. " Nej,det stämmer inte, jag ska jobba till klockan nio" säger jag.
"Jaha, på vilken avdelning då?" - Inte vet väl jag det, det är ni som har sagt att jag ska komma idag mellan 14-21!

Annars så hade jag väldigt trevliga kunder. Jag har ju gjort det här så mycket så det sitter i ryggmärgen, även om mycket är flyttat sedan jag var där sist... 2004... De har byggt om hela huset och bytt kassasystem så det blir till att lära sig det framöver.

Min avdelning (herr) som jag jobbade på finns inte alls längre och det är inte många som jag känner där längre. Förut var det jag och typ två tjejer till bland en massa homosexuella killar (på min tid blev tre tjejer gravid samtidigt och resten var bögar! Det var lixom ett kriterium för att få jobba där, antingen gravid eller bög, brukade vi skämta om.) och nu så är det bara tjejer så långt ögat når.
Visst ja, jag var på barnavdelningen och det är ju intressant eftersom man har tre som alltid behöver kläder. Storlekarna har jag ju oxå någelunda i huvudet så get mesta gick på räls.

Nåväl. De lovade att ringa idag för att ge mig mitt schema.
Tror ni att de har gjort det?

HAHAHAHA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill säga: