onsdag, januari 27, 2010

NRG

Micke har lyckats att bli dunderförkyld inför Maja och min avresa.
Själv var jag hos tandläkaren igår och grundat för att få ett par kronor. Det smärtar hela tiden och det går dåligt att äta.

Inte så roligt direkt och vi liksom går på halvfart.

Jag har börjat att packa så smått men det är inte stora volymer som jag har fått ihop. Visst har det varit på g med den här resan ett tag men det har varit så osäkert om det skulle kunna bli av att jag inte har funderat på vad som verkligen ska med.

Idag har jag fått ihop inrikesbiljetterna och det resulterade i att vi tar en sväng till Linköping för att åtminstone göra den inställda resan upprätt. Det var inte alls meningen att jag skulle någonstans extra men så rasslade det till och alla bitar föll på plats.

Det är hemskt men jag har knappt pratat med Mia sen Adam föddes. Bara tänkt en hel massa och lusläst bloggen. Den inbokade resan blev ju inställd och det har inte funnits tid och ork att fundera ut ett nytt datum men nu plötsligt uppkom ett tillfälle. Att det gick hand i hand med att resan blev billigare och att jag kan tajma in Oscars resa upp till Umeå gjorde det inte sämre.

Sen att Mia lät så glad att vi skulle komma kändes bra. Gav mig ett uns extra energi och är det något som behövs nu så är det då energi.

NU mot sängen!
Packningen får fortsätta imorgon.
Skönt att flyget inte går förrän till kvällen.

Sov gott.

1 kommentar:

  1. att vara förkyld är inte kul... somnade med Felix vid 20:00, vaknade vid 21:30...var vaken till 22:00 och gick i säng...sov till 6:30 när Cornelia skulle upp... känns bättre idag

    /micke

    SvaraRadera

Jag vill säga: