måndag, januari 11, 2010

Måndagmorgon



Snö i vår trädgård


Jag och Micke går omkring som zombies efter nattens korta sömn.

C vaknade och hade drömt mardrömmar och kröp ner i vår säng. Där fanns redan Maja. Efter ett tag dök Felix upp. Det är nu det blir krångligt. Alla vill nämligen ligga närmast mig och det är inte helt enkelt att lösa. Micke försökte med att locka Felix till att lägga sig med honom i Cornelias säng och efter lite lockande och pockande gick han med på det.

Felix är en kille som vill ha mycket kroppskontakt. Han ligger nära, håller i våra armar (nypandet har han tack och lov nästan gett upp.) och rör dessutom väldigt mycket på sig under natten. I natt var en sådan natt då han rörde på sig nästan oavbrutet och Micke är alldeles groggy idag.

I dubbelsängen med alla tjejer borde det ha varit bättre men tyvärr så kan vi inte skryta om det. Maja är fortfarande väldigt bröstfixerad och får hon chansen så har hon gärna handen på ett bröst och pillar på bröstvårtan. Jättekul för den som är drabbad... not.

Det har blivit mycket, mycket bättre och det är inte alls jämt som hon kommer med en hand men i natt så var hon där hela tiden. Det gör att jag måste parera hela tiden och väcks/störs oavbrutet.

Micke ska antagligen mot Köpenhamn i kväll så hans sömn är så gott som säkrad.
Här hemma så slocknar alla säkert jättetidigt och ligger i sina egna sängar hela natten så jag hinner nog att sova jag med.


Men jag må säga att jag längtar till sängen.

1 kommentar:

  1. Det är nog kalaset som blev för spännande för hela familjen och störde nattsömnen.
    Hoppas det blir bättre inatt

    SvaraRadera

Jag vill säga: