onsdag, januari 27, 2010

Packa Pappas Kappsäck

Med väldigt kort varsel så blir det så att jag ska ta en sväng till Sverige.

Med mig tar jag min kompanjon Maja som knappt kan bärga sig för att få åka. När jag berättade det igår så har hon frågat en gång i timmen om det är dags att åka. När jag har sagt nej, vi måste sova två gånger först, så har hon blivit helt förkrossad och slängt sig på golvet och bölat.

Det har varit bökigt att få ihop resan, framför allt så har det varit mycket pengar som har varit på g att betalas ut. Efter lite trixande och joxande så bidde det inte allt för dyrt och möjligt för oss att åka.

Det är ingen rolig resa som jag ska göra.
Näe, det är nog den värsta som jag kan tänka mig
Men otänkbar att jag inte skulle göra den.
Även om den är jobbig så känns det bra.

Undra om jag tycker likadant när jag kommer hem igen.

3 kommentarer:

  1. Men vad roligt! Kommer ni och bekantar er med nya lill-kusinen också? Skulle vara så trevligt att ses... Har inte vågat berätta för Hektor att Maja ska besöka Sverige om det är så att ni inte hinner ses.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vet hur det kan kännas, har upplevt det ett par gånger. Det är jobbigt, hemskt men känns bra när man gått igenom det hela. Tyvärr så är man maktlös ibland och får göra det bästa man kan.Tänker på er alla. Kram till vi ses.

    SvaraRadera
  3. Sorry Angelica, jag får inte till det den här gången. Åker en sväng åt ert håll men det blev svårt att få till ett till stopp så jag får ta det en annan gång. Ni får åka till Umeå så vi får ses! Kram!

    SvaraRadera

Jag vill säga: