fredag, februari 20, 2009

Tankad, packad och klar

Klockan tickar...

Har banne mig hunnit med det mesta (förutom lunch och middag men det kanske jag får i Stockholm?!)

Den nyinköpta väskan är packad och så gott som full. Det är bara kameran som är på laddning som fattas.

Jag har inte hunnit att meddela Moster om att jag faktiskt hann att byta klänningen men Åke, du kan väl skvallra om det?!

Det enda som inte är bra är de vääääldigt orakade benen och det ofärgade håret...
Första intrycket är viktigt och att vara Faster är redan i underläge så det gäller att vara iordning. Jag får väl se till att inte bli alltför ivrig när vi ser på Melodfestivalen eller att spela klädpoker i Pärlans närvaro.

Jag är nog så beredd som jag kan bli. Nu behövs bara lite sömn.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill säga: