söndag, februari 01, 2009

Glömsk

Tror ni inte att jag glömde bort att beställa cdn innan tolv...

Vi satt och såg en film och den slutade 00:37 och då kom jag på det.

shit, vad puckat!

Jag slängde mig på datorn för att kolla om det ev gick att beställa ändå. (inte för att jag riktigt trodde det men ifall att... )

Lite panikslagen sådär så matade jag in namnen , Queensberry, Travis och till sist Kleerup.

De första var antingen för dyr eller så kunde jag inte komma på senaste cdnamnet.

Kleerup har jag läst mycket om och hört någon enstaka gång. (OsCar, visst är en låt på cdn som jag fick i julas med honom och... Titiyo kanske?)

Å nu blev det det.

Jag skrev in koden och tror ni inte att det faktiskt funkade!

Lite kasst system som tilllåter gamla koder men det var till min fördel så jag ska inte klaga.

Ska bli intressant att lyssna på den när den dyker upp.

1 kommentar:

  1. Kleerup har gjort ett måttligt imponerande framträdande i TV. Vännen Wanloo har ett inlägg med Kleerup som videobloggare:
    http://johanwanloo.blogspot.com/2009/01/gast-videobloggare-kleerup.html

    SvaraRadera

Jag vill säga: