torsdag, februari 19, 2009

Ska bara...

Jag har INTE tid att sitta här.
  • Jag måste packa
  • men först köpa en resväska
  • tvätta (eller ska jag skippa det..., tvätten lär ju inte gå någontans över helgen.. hm tåls att tänka på)
  • fixa det sista inför eftermiddagens maskeradfest
  • fundera ut hur C ska ta sig till sista dansträffen i eftermiddag. (och är den verkligen på vanliga tiden? Ralf, har de ringt till dig?)
  • fixa traderagrejor som ska postas i Sverige (hur skulle jag annars kunna finansiera min resa?;)
  • fundera ut hur C ska ta sig till födelsedagskalas på måndageftermiddag.
  • fixa födelsedagspresent för lördag-måndagkalas
  • Helst byta Monsterpartyklänning
  • Bestämma oss för hus eller inte i Munchen
  • Färga håret och raka benen (Pärlan bryr sig säääkert väldigt mycket om hur mina ben ser ut... fast kanske är det smartare att ha kvar håret ifall att det är väldigt kallt...)
  • fixa så att inte hjulet på barnvagen trillar av hela tiden.

Dags att sätta igång kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill säga: