torsdag, februari 12, 2009

Är det här vi ska bo?


Jösses vilken dimmig dag det är idag.
Jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter.

Vi ska gå och titta på ett hus idag.
Well, Det blir nog Micke som går och kollar å jag är hemma med sjuklingen.

Vi var för nån vecka sedan och tjuvtittade på huset. Det är rosa.
Har en adress som är ännu krångligare än den vi har idag.
Ligger två hållplatser med strassenbahn från Ralf och Nicole.
En liten trädgård, ett garage och inredd vind.

Vi får väl se...

2 kommentarer:

  1. Det där ser ju inte ut som Linköping...

    SvaraRadera
  2. jooo liiite ser det väl ut om Linköping?!

    Nja, de hus jag har stött pü där är betydligt större. Men antal trappor har de gemensamt och... nja, är tog det nog slut.

    Linköping är inte uteslutet ännu..
    /Tina

    SvaraRadera

Jag vill säga: