söndag, februari 22, 2009

Babyland

Efter snöstormsförsening och nätvänsträff och en lång natt hos syster Emma så har jag landat hos Oscar,Lotta och Wilmer.

Vilken söt tjej de har fått! Pärlan är en mörkhårig skönhet, inte allt för olik hur Maja såg ut som liten. Fortfarande inget namn men det bollas ständigt nya förslag. Jag gillar Wilmers förslag men vi får väl se vad det blir. Hon borde ha fått ett namn lagomt tills vi ses nästa gång.

Wilmer är en talför kille som gillar kurragömma och böcker. Kul att få busa med honom! Nästa gång så är kusinerna med och då ni då blir det busning värre!


Det är underbart att vara här men tiden går alldeles för snabbt. Redan i morgon bär det hemmåt igen och till vintriga München. Det blev en alldeles för kort tid denna gång.

Ska försöka smuggla semlor med mig hem så vi kan kalasa på nått riktigt gott.

sov nu gott!

(jo, jag har faktiskt rakat benen, Pärlan slapp se eländet. Håret på huvudet har inte hunnit att få nån ny färg men färgen är iallafall med i resväskan...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill säga: