torsdag, april 30, 2009

Kärt barn...

Värsta morsan
Supermorsan
Sämsta morsan
Bästa morsan
Petiga morsan


men i kväll är jag bara:

Pinsamma Mamman!!

På posten idag kom nämligen en cd med Shanghai!!! (äsch om jag hade fattat hur man la in det här så hade jag gjort det. klicka här så får ni höra guldhiten!! http://www.youtube.com/watch?v=-LNdL26I-QQ )

Och nu spelar jag det på hög volym och de fem barnen ser skräckslagna ut...

Haha, akta er, ni vet inte vem jag blir när mörkret sänker sig... ;)


...då kommer The Pinks , CC Catch och Shaking Fredrik fram...


3 kommentarer:

  1. Jag hoppas att det är någon gammal rest från åttiotalet eller är det en revival på gång?

    SvaraRadera
  2. Jag hamnade av en slump pü http://www.shanghaisidan.blogspot.com/ och där fanns detta att läsa:

    "Shanghai-CD
    Överväldigad av responsen på denna blogg, har jag insett att det finns de som fortfarande vill lyssna på Shanghai. Till er som vill ha Shanghai-CDs: maila oss din adress så skickar vi en CD av första ShanghaiCDn. Kostar det något? Nej. Så många fans har vi väl inte, så det bjuder vi på."

    Detta inlägg var frün 2006 och jag svarade att jag var intresserad av en cd(och det skrev jag nov 2008). Och det är den som har dimpt ner i min brevlüda. MEN det verkar som det är pü g med en üterkomst... Haha, gud jag kommer! ge mig bara ett turnedatum!

    SvaraRadera

Jag vill säga: