torsdag, mars 11, 2010

I flygande fläng.



God förmiddag!

Flygbiljetter till Stockholm är bokade för pingstlovet. Norwegian har ju så grymt bra priser på Muenchen-Stockholmsträckan att det är en ren fröjd att boka. Jag borde bli sponsrad av dem så mycket reklam som jag gör för dem! Vi ska vidare mot Umeå men inrikesbiljetterna får vänta en stund till.

Jag å barnen åker den 21 Maj och stannar till den 2 juni. (Umeå 21-28 maj, Stockholm ca 28 maj- 2 juni) Micke kommer ner för Stockholmsvängen och åker hem samtidigt som oss.

Lillkusin Helge ska döpas så vi åker till Mariefred och får träffa den lille killen. Ska bli kul att få lära känna honom. Kul blir det oxå att ha alla kusinerna samlade igen. Jag har tre barn här som är väldigt förväntansfulla på att få busa med grabbarna H.

Nu du, Margaretha, alla sex barnbarnen på samma ställe, pallar du med det?! ;)

( För er oinvigda, Svärmor har "beställt" sju barnbarn och nu är ju drömmen nästan uppnådd.)

1 kommentar:

  1. Ja du Martina, än pallar jag för det men börjar fundera om det där med sju är lite för mycket begärt. Det ska bli kul att få rå om alla samtidigt, men förmodligen så kommer de att vilja leka mest för sig själva utan att farmor/mormor stör. Men jag längtar verkligen tills vi ses allihop.

    SvaraRadera

Jag vill säga: