måndag, mars 22, 2010

Guten morgen!



Måndagmorgon och allt känns bara så RÄTT!

Mera sånt!

8 kommentarer:

  1. Instämmer!!! :)

    Kram från faster

    SvaraRadera
  2. önskar jag förstod någonting!!

    SvaraRadera
  3. Sararara! På lappen som C har skrivit står:

    "Felix är bra
    och Maja också
    och jag också"

    Lappen hittade jag för ett tag sedan och fotade den och den passade så bra för dagens känsla;

    Allt/alla är bra!!!

    (kors, -känslan sitter fortfarande i, många timmar senare! Jag är nog sjuk! ;) )

    SvaraRadera
  4. Betyder inte toll "knasig"?

    SvaraRadera
  5. Toll har flera olika betydelser. Så visst, kul, knasigt,desperat,rolig,tokigt, befängt och ett gäng andra beydelser, stavas alla toll och det är inte helt lätt att veta vilken som är den rätta i just den här meningen.

    Nu har jag inte direkt frågat C om vilken hon menar men jag körde min version! Fast om det betyder att Felix är knasig osv så är det inte heller helt fel, för det är knasiga barn som jag har!

    SvaraRadera
  6. Jag kan ju inte tyska alls, och då menar jag verkligen INTE alls... men jag blev nyfiken och googlade - toll = fantastisk el. liknande. det var det jag gick på ;)

    SvaraRadera
  7. Du kan mer än du vet om, Angelica!

    Google är bra och jag kollade med C vad hon hade tänkt med sin text och då sa hon så som jag uppfattade det.

    SvaraRadera
  8. Finmartina.
    Har du Garden Collcetion på ditt HM?
    Jag missade det här i Stockholm och det var värsta ruset tydligen. Jag blev som betuttad i den röda klänningen.

    Varm kram.

    SvaraRadera

Jag vill säga: