lördag, februari 06, 2010

Felix V

Felix har blivit en stor kille, eftersom Tina är i Sverige så bloggar jag i stället!

Felix vaknade vid 6 tiden och undrade om han sovit tillräckligt länge?
-hmmm....nää lite till måste du nog sova mumlade jag till svar...

...men inte sova han så länge...han försökte tappert, men det gick väl helt enkelt inte...

efter ett tag så sa jag till honom att sova så att vi kunde "väcka honom"....
Detta var en bra ide tyckte Felix och "drog några timmer stockar"...

C lyckades vakna... och kommenterade direkt, "han sover ju inte"...shhh nu går vi och hämtar all sa jag. Sagt och gjort... vi hämtade mini-prinsesstårta, ljus och paketen...

Otroligt vackert sjöng vi, och felix vaknade...





Felix fick ett par coola solglasögon av c



och en el-gitarr av farmor och farfar...


...och en bilbana av mamma och pappa...

(här ser vi banan UTAN looping...vi tränar först på en enklare bana)


i eftermiddag kommer Linnea...och i kväll blir det Bergmanns

/micke

4 kommentarer:

  1. Grattis favoritpojken min!
    Ha en jättebra dag med massor av tårta. Jag och Maja kommer snart och då får vi fira ännu mer!
    Bra va? ;)

    SvaraRadera
  2. Nathalie B kommer i morgon... så här blir det firande i dagarna 3...eller 4 eller nått.

    /m

    SvaraRadera
  3. p.s Nu är banan ännu coolare...och svårare...attans vad loopingar är svårt!

    /m

    SvaraRadera
  4. Grattis Felix på din 5 årsdag. Farmor och farfar ser framemot när du blir en stor rockstjärna och åker på turné. Vi kanske blir bjuden på konsert nästa gång vi träffas?
    Kramar i massor från oss.

    SvaraRadera

Jag vill säga: