tisdag, augusti 18, 2009

Martina Fries

Shit, Julia du fick mig till att gör det.


Googla på mig själv alltså.

Där hittar jag önskelistor som "Martina Fries" har skrivit. Inte en cd eller bok på listan finns i min hylla. Fast vänta. Det här är en Martina som bor i Saarland. Inte direkt jag.

Jag lägger till ett Muenchen efter mitt namn. Då börjar jag att hitta lite mer om mig själv.

  • Där kan jag se mitt resultat från Münchner Avon Frauenlauf: 5km Walking 2007. 5km på 50:45,0 vilket gav mig en 121 plats. (haha, av 129 deltagande!)
  • Jag ser att vår adress inte är ändrad.
  • Jag ser att jag inregad på Facebook (ett resultat av Mias besök) och boardgamegeek och stayfriends. Inte allt för farligt.

Men ingenstans hittar jag om hur jag vann mitt bioårskort eller Orup-cdn. Får nog se det hela som ett misslyckande.

Eller ett lyckande för att nätet inte vet allt.
Lite hemlisar kan man ju få ha för sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill säga: