torsdag, augusti 06, 2009

Gamla mail

Det är lite konstigt att kolla och läsa mail som kom för flera månader sedan. Jag har två mailkonton; hotmail och t-online. I vanliga fall kollar jag båda,även om jag mest använder Hotmailkontot. Under tiden som vi inte har haft telefon och internet så har inte haft någon aning om vad som har hänt på t-online. Micke har kollat av och till mitt Hotmail från jobbet så den har jag haft en susning om.

Men inte T-online alltså.

Så idag har jag fått grattiskort på bröllopsdagen. (tack tack!)
Fått veta att vi ska få äta Lasagne. (gott var det)
Nya infobrev från kiga
Foton och förfrågningar om träffar.

Sorry alla som jag inte har svarat.
Jag visste helt enkelt inte.

Nu mot något som jag vet.

Middag med en massa miniclubbsföräldrar.
kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill säga: