söndag, januari 11, 2009

Måste ju testa

Vi har ingen riktig filmkamera här men ibland filmar vi med digitalkameran. Skulle vara kul att lägga upp små kort filmer på våra galna barn men jag vet inte om det funkar. Ska göra ett försökt.Micke lägger Maja och Felix medan jag och Cornelia joxar runt här.


Filmen som jag och C har hittat är en snutt från Cornelias födelsedag. Vi spelar alltid en särskild schlagerlåt och Micke rycktes med när han joxade fram födelsedagsfikat...


nu får vi se om det funkar!

Hurra! Det funkade, hoppas att den syns i en dator nära dig! Här funkade det utmärkt iallafall!!!

Och NEJ vi vill inte se elefanten Micke! ;)

5 kommentarer:

  1. Kul att du börjat blogga, ska bli spännande att följa bloggen blogga ofta:)
    Ska bli kul att få se kylskåpt live, det gamla kan ni använd til att kyla ölen till Kjell och Ludvig.
    Maja är en hejare på att dansa, hon brås på sin far, han dansade "hackelback" när han var i Majas ålder.
    kram till er alla från/ Mrgaretha, tyvärr är min profil anonym för att det ska funka att kommentera i bloggen.

    SvaraRadera
  2. Grattis Felix, du har namnsdag i Sverige i dag.
    kram från farmor och farfar

    SvaraRadera
  3. Varför har jag inte sett den rumpan dansa förr? Har du bara sparat den till den 4/4 :-)

    SvaraRadera
  4. HÄR är vi!!! Jag och Saga följer nu er blogg...Vi har sett filmsnutten fyra ggr och Saga vill se den ännu mera :-D Stor hit!

    SvaraRadera

Jag vill säga: