onsdag, januari 14, 2009

Julen varar ända till påska...

Vi har påbörjat att ta bort julen men den är verkligen inte undanplockad. Det är lådor och högar överallt som skall omorganiseras innan de ska i källaren. Å sen så finns då julgranen som skall med på julgransplundringen på söndag. Den är dock i sin kartong men den stör med sin närvaro.

Micke är ute och flänger och det gör han även i morgon och det ännu senare än vad som är beräknat för idag. Det plus att jag inte är frisk gör allt så seeegt. Det blir liksom inget gjort. Jo alla vardagsgrejor, ladda en tvätt, tömma och fylla diskmaskinen, göra iordning kläder inför morgondagen och dyl grejor. När det sen väl är dags att göra nått utöver det vanliga så finns inte orken, eller så har Maja vaknat (och hon somnar inte om i nån säng, nä bara på mig).

Men sakta och säkert blir saker och ting gjorda, även om det inte blir på utsatt datum.

Jag önskar att energin kommer tillbaka.

Nästa vecka borde bli lite normal, eller? :) (haha, visstja,det är då Micke ska till Köln på tisdagen och ons-fre på Teneriffa... visst det blir normalt, skjut mig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill säga: