söndag, september 12, 2010

Big time party*


Tjejerna redo att fira Michaels 40 års dag.


Stiliga grabbar. Felix i Mickes hatt och Morbror OsCars lederhosen.


Felix på väg upp på det förbjudna cykeltaket



Luca (tremänning måste det bli för kusin Kerstin är mamma), Felix, Maja och Cornelia


Kaninöron av majsblast kan man aldrig få för många av.

På begäran, ett fotot på mig. Jag frågade Micke extra under kvällen om det fanns något foto på mig och han sa " jo det finns det". Och det var sant... Ett helt foto när jag äter... Man ser inte ens vad jag äter. Man ser iallafall det fina smycket som jag har ärvt från Mormor och som passar väldigt bra till Dirndl.

Vi har i helgen firat min kusin Kerstins man, Michael som fyller 40 år idagarna. Grillad spädgris, trevliga bekantskaper, dans in på småtimmarna och efterfest frukost i gassande sol. Barnen har varit bortflugna i majsfält och i skogen och verkar ha haft det väldigt bra. Felix är dock besviken för att han inte fick äta av spädgrisens huvud...

En väldigt trevlig helg har det varit!




Big time party*
Hannah och Lina
2002





5 kommentarer:

  1. Så där ser ni aldrig ut när vi hälsar på.
    Mycket fint!

    /osCar

    SvaraRadera
  2. @osCar, nästa gång ni kommer kan vi fixa både trachten och spädgris... ;-)

    /m

    SvaraRadera
  3. Härliga partybilder! Klär ni upp er för oss också och grillar gris? ;)

    SvaraRadera

Jag vill säga: