söndag, november 29, 2009

Status



Så här har Micke det på dagarna... Han mår mycket bättre och kan nu läsa ibland. (Stackarn hittade inget att läsa så han började på milleniumtriologin men startar med bok 2, den enda bok vi har i serien)




Det är lite advent-mysigare när det är mörkt iallafall.



Dag fyra i Svininfluensahuset.

Micke mår mycket bättre och ligger inte på soffan hela tiden. Well, han ligger nog mest där men han sover inte som han gjorde de två första dagarna.
Febern vill inte ge med sig men den är inte så hög som den var förut. Ont i kroppen har han inte men hostar ibland men inte så att han kräks.

Det blir bara bättre och bättre!

Cornelias feber har gått ner och hon har varit pigg hela dagen. Lite hosta men nu på kvällen så visade tempen på över 38 grader.
Samma sak med Felix, pigg och "kry", nyser lite då och då men annars ok. Samma temp som syrran hade han.

Meningen var att jag skulle till Sverige nästa helg och hälsa på hos Mia och lillbabyn Adam. ( Å Julia och Lars såklart!)
Jag tror inte längre på den resan. Även om jag inte har influensan så vill jag inte råka ta med mig nått elakt virus .

Otroligt tråkigt men vad gör man?

Får försöka få till det snart ändå.
Men jag vill ju!
Nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill säga: