onsdag, november 18, 2009

Pojkarna är tillbaka!

För en sisådär tio år sedan...Vänta nu, det måste ha varit längre än så... hm. Nåväl, när jag bodde i Stockholm så gick jag och FavoritMalin på konsert.

Det var Malins första konsert och nu skulle vi gå för det var hennes favoritband.

Backstreet boys.

Japp, i Globen spelade de och vi typ 25åringar var helt klart de äldsta där. Det var en upplevelse i sig att bara vara där. Hörselskadad blev man av alla tjut som aldrig tog slut.

Konserten var bra. Bra show och svängigt värre. Men scenen var liten i stora Globen och sikten var inte den bästa.

Jag önskade mig att få se bandet i en liten, liten intim tappning. På en liten scen där man kan se allt som försiggår på scenen. För killarna kan sjunga och helt klart värt ett bättre öde än Globen... (well, de väl väl hellre spela på stora arenor men jag är lite tvärtom)

I kväll går min önskan i uppfyllelse!

20:00 går bandet på scenen och vi får väl se om det är bättre i en liten lokal.

I morgon ska Micke gå på konsert med MESH , i samma lokal så vi kan väl jämföra vem som hade den bästa upplevelsen.

Jag tror stenhårt att jag vinner. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill säga: