söndag, november 08, 2009

Jag kan ha räknat sekunderna som gick...

Efterfest på Fregattvägen.

Shit vad trött jag är.
Vi har just kommit hem efter Winnerbäckkonsert och eftersnack på Tranan.

Monster Kerstin och Emma fixar i köket inför en välbehövlig nattmacka.


Vi har varit sju brudar och banne mig haft väldigt trevligt!
Inte för att det fanns någon tvekan.

För med dessa brudar kan det inte bli fel:

Händiga Emma som bjöd på jättegod förfestmat.
Coola Julia som har en smittande energi.
Kloka Monster som släpper loss.
Goa Karro som aldrig skulle kunna bli spelberoende. ;)
Visa Lotta som ställer de rätta frågorna.
Djuriska Sara som inte är något Stockholmsfan.
Å så jag. Som njuter oerhört av sällskapet.

Alldeles varm om hjärtat blir man.

11 kommentarer:

  1. djuriska sara coola julia fortsatte sedan till en VIP-fest på Victoria för att sedan avsluta kvällen på spy bar!

    SvaraRadera
  2. SPY BAR SEDAN LIKSOM! JAG BA STYRDE
    VIKTOR SPYR NU

    SvaraRadera
  3. D e ba för att Mes Viktor inte är lika cool som coola julia eller lika djurisk som djuriska sara..
    frågan är om sara är tillräckligt djurisk för att våga sig in på toa för att borsta tänderna???

    SvaraRadera
  4. man får det man önskar... SPY BAR... då SPY(r) MAN...

    krya på dig Viktor... tjejer snackar om att föda barn, men dom skulle bara veta hur det är när en kille är förkyld eller spyr...det är inte kul det.

    SvaraRadera
  5. Va fan? VAd var det för jävla könsnormer? Du tror inte vi har samma hals och näsa som er då? Jävla män. Fans jävla könsnormer. Jävla penis

    SvaraRadera
  6. haha, ni är inte klok! Men sanslöst roliga, gillar att ni läser bloggen både dag och natt!

    Osloskånskan; Winnerbäck är på g mot oslo så du har chansen du med!

    Kram på er allihop!

    SvaraRadera
  7. Han verkar också söka sej mot staden där de små ludna vättarna och sönerna av svea stam mötas:

    2009-11-26 Umeå, Gammliahallen

    SvaraRadera
  8. ja herregud. vilket utbrott jag la av. jag ba skrek "penis".

    du är kung Martina. Himla skoj att träffa dig! puss och kram

    SvaraRadera
  9. Nu som först två dygn senare är jag - visa Lotta på tråden och kommer då med den enorma klokskapen - när spriten går in går vettet ur...
    och det är inte klokskap jag är bara avis ;-)
    Kram kram alla goa!

    SvaraRadera
  10. Du hinner Lotta,
    i morgon är en annan dag! Förresten så tycker jag att vi kan göra om detta och då kan alla förutsättningar ha ändrats...

    SvaraRadera

Jag vill säga: