onsdag, november 25, 2009

Billy

Jag har varit på vift halva dan och grannarna är inte hemma så jag har inte kunnat fråga dem om bokhyllan. Spanar ut lite då och då och kollar att skåpet är kvar och om grannarna har kommit hem.
Funderar på att skriva en lapp och lägga i brevlådan.

Sorry LOWE, den jordgloben var inte en höjdare. Det var nämligen en pusselboll och jag tror inte att det är en sådan som Emma vill ha. Det såg jag när jag tog en lite närmare titt på den. Men tanken var god!

Nu ska jag sätta mig med barnens önskelistor och försöka få iväg dem till intresserade. Överst på alla tre listorna står det: 1 st riktigt hund, Pudel som ska heta Dennis.

Gissa vad de inte får i julklapp?!?!

2 kommentarer:

  1. jag får nog ta och fundera ytterligare på att starta avel på pudlar också! ;)

    SvaraRadera
  2. Vi lägger in en beställning på tre raringar till nästa jul! Funkar det Sara? ;)

    SvaraRadera

Jag vill säga: