tisdag, september 27, 2011

Snurra min jord.


Kudde+Soffa. Bra ställe hemma hos oss.

Om jag smyger igång och skriver lite varje dag så kanske det går att få till en ny rutin.


Har bara nio minuter på mig innan klockan blir ny dag så det gäller att passa på.


Micke har åkt i väg till SFO för två veckors jobb. Samma kväll så fick Cornelia öroninflamation och en natt utan dess like fick vi båda uppleva. Så typiskt att det ska hända något sånt när man är själv. Nåja, ett läkarbesök senare och lite medicin så verkar det hela gå åt rätt håll.


Det funkar inte så bra att lägga in musikvideor här på bloggen. Vet inte varför men oftast så pajar alltihop och jag får börja om från början. Det har gjort att det har känts lite sanslöst att skriva något. Har liksom inte viljat att rucka på musiken för det är så mycket i låtvalet som är jag, oftast har jag låten i huvudet som nått sorts soundtrack (ja jag vet att det är sjukt) när jag skriver . Men jag får nog böja mig och döda mina raringar om det ska bli något.

1 kommentar:

Jag vill säga: