onsdag, september 28, 2011

Sånt är livet.

Jag har blivit dunderförkyld och har ont i njurarna. Kan få ont i dem ibland men det brukar gå över fort, typ max en timme.

Inte den här gången. Har haft ont i högra sidan under hela dagen. Har en gång tidigare fått rejält ont i njurarna och det var när jag fick njurbäckeninflamation när jag bodde i Kramfors för hundra år sedan. Usch, det är bland det värsta jag varit med om.

Jag har inte tid att bli sjuk nu. Inte förrän max tidigast nästa onsdag när Pappa och Moster Kerstin kommer hit. Fast då vill jag inte heller vara sjuk. Äh, det passar inte alls. Gå iväg sjukdom! Jag tänker då inte låtsas om att den finns.


Vi har fantastisk indiansommar just nu. Värmen håller i sig och det är en fröjd att vara ute. Ekorrarna är extra pigga och jobbar stenhårt för att samla in nötter och viktigheter inför vintern.

Oktoberfesten går in på sista helgen och det är bara Felix som har varit där i år. Mitt jobb har reserverat platser för all personal på måndag (det är helgdag här då) å det skulle ju vara väldigt roligt att gå i väg en stund. Men det är då det. Först måste jag bli friskt samt hitta någon barnvakt till barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill säga: