torsdag, september 29, 2011

Är du redo?

Ojdå, gör alla om på nätet just nu? Idagarna kommer Facebook med nytt nytt nytt och så loggar man in här och ser att allt är omgjort. Aldrig står det stilla.

Mina njursmärtor ( å dunderförkylningen) finns fortfarande kvar. De har inte blivit värre men nu pendlar de mellan högra och vänstra njuren. Jag har surfat runt lite för att se vad det kan vara och har väl kommit fram till att det kanske är njursten som det handlar om. Fint som snus och väldigt olägligt.

I morgon kommer nämligen Ralf och Nicoles barn hit och ska stanna tills måndag (ev söndag). Det är payback-time efter att de hade barnen ett tag medan vi var i Usa. Ruskigt olyckligt att jag är själv den här helgen men hur svårt kan det vara? För att göra det hela lite mer spännande så kommer även en klasskompis till Felix och Jakob och sover här mellan fredag-lördag.

             Åtta barn å så jag. Det är alltså INTE läge att bli sjuk just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill säga: