fredag, juni 18, 2010

Ring så firar vi


(bilden är norpad från)

Godmorgon!


Idag har Björn namnsdag i Sverige och

Micke my man
Kusin Michael
Å min gymnasieklasskompis Pia
Fyller år.



Grattis alla tre!


Efter nästan en vecka med regn så har solen vågat att skymta fram och kan det bli bättre på en födelsedag? Micke är dessutom ledig eftersom han fick jobba på en av de Bayerska helgdagarna för nån vecka sedan.

De enda som fattas är Grabbarna grus med föräldrar som skulle ha varit här men som är hemma med vattkoppor. Sååå olägligt men vad gör man? Nåja, det får bli en annan gång. Nu är iallafall vattkoppsrisken över! (haha, om nu inte Felix får ett tredje varv eller nått. )

Annars må jag säga att det känns ganska så bra just nu.
Det är inte nått jag kan skryta med annars, alldeles för ofta på sistone har jag tyckt att livet är ganska så sanslöst. Men idag är det bra. Mycket bra till och med.


Kanske har vindarna vänt?

1 kommentar:

Jag vill säga: