torsdag, juni 24, 2010

Heart of gold

Något besök på BB blev det inte idag men förhoppningsvis i morgon. I stället har jag jobbat med Bacardi på förmiddagen, bra att kunna jobba undan lite.

Solen skiner och det är ljuvligt ute. Det har utlovats fint väder hela helgen och det är väl bra men det är bara det att jag önskar regn...

KIGA har nämligen en sommarutflykt på lördagen och eftersom jag inte fick ledigt från HM och Micke befinner sig i San Francisco ända tills på måndag så funkade det inte. KIGA har som extra utflyktsdag nästa helg och då kan vi åka iväg hela familjen, om det regnar nu på lördag vill säga...

Nästa problem blev då det att jag behöver en barnvakt för att kunna jobba på lördag. Trots att Nicole har en nästan barnfri helg, bara Jacob är hemma, så tar hon mina barn från och med fredagkväll och hela lördagen. Jag börjar åtta så då är det svårt att arrangera en barnvakt vid den tiden. Framför allt om barnvakten har barn som ska följa med. Nä, bättre att jag lämnar barnen hos barnvakten. Sen sover Jacob över hos oss tills på söndagen så då kan Nicole jobba och förbereda lektioner under söndagen.

Nicole å company är verkligen guld värda!

2 kommentarer:

  1. I Umeå hade det inte varit några problem vetdu!

    SvaraRadera
  2. Blir helt mållös, denna fantastiska Nicol som alltid ställer upp. En stor kram skickar vi henne.(Jag vet att du Martina hade gjort likadant, det är verkligen guldvärt att ha sådana vänner)

    SvaraRadera

Jag vill säga: