torsdag, oktober 01, 2009

Förgrymmad

Två timmar fick jag vänta i väntrummet hos hudläkaren. Tur att jag hade en halvhyfsad bok med mig. (Ett mycket bättre liv av Inger Frimansson).

Sen tio minuter med Frau Doktor.

Hon sa till på skarpen att jag inte får vänta så länge innan jag hör av mig nästa gång. Om jag får problem så ska jag ringa på en gång och få hjälp. Ursäktande stammade jag fram att jag hade trott att det skulle bli bättre. Två recept på prima krämer fick jag och en tid för återbesök om 5 veckor.

Nu banne mig ska händerna bli bra!

2 kommentarer:

  1. Jag har alltid med en egen bok; fast många gånger sitter jag där och uppdaterar mej på det sista skvallret i lortblaskorna!

    SvaraRadera
  2. Skvallertidningar är inte att förakta. Hur ska man annars kunna veta vad som händer i kungafamiljen? ;)

    SvaraRadera

Jag vill säga: