tisdag, mars 10, 2009

Gudmorsuppgifter

Anonym sa...
Victoria har namnsdag på torsdag i Sverige,

hoppas gudmor hinner baka en tårta.
kram
den 10 mars 2009 16:51


Aha! Jag är en ganska kass gudmor (och jag har inte blivit det officiellt ännu, först i maj tror jag) men jag har faktiskt bakat (hm lögn, min barnvakt blev satt pü sysslan..) till Victorias familj idag.

De är allihopa sjuka därborta och eftersom Micke och Felix ska i krokarna för att hälsa pü en KIGA sü passade det bra med lite medhavda muffins.

Sen rükade planeringen braka ihop alldeles sü det blev Ilona, X och Maja som bakade. men det behöver man kanske inte säga högt...;)


Wenn hat "VIKTORIA" Namenstag?

Schweden 12. März Viktoria, Viktor
Estland 22. März Viktor, Viktoria
Deutschland 17. November Gertrud, Hiltrud, Viktoria, Hilda, Salome, Hugo
Deutschland 23. Dezember Yvonne, Dagobert, Viktoria, Johannes, Ivo

allt detta enligt:

http://kalendar.zoznam.sk/ (riktigt bra sida för oss utlänningar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill säga: