fredag, mars 13, 2009

Fredagen den 13

Tänk vad mat och en massa sömn kan göra under!

Det visade sig att natten till igår hade varit värre än vad jag hade fått för mig (Micke berättade att vi hade varit uppe en massa gånger under natten , bla en nerpinkad säng (min!, och nej, jag var inte skyldig) och barn skulle dricka och grät och och och....jag trodde allt det där hände strax före sex på morgonen och att det då blev morgon) och det förklarar kanske varför jag var så vansinnestrött och gråtig.

Idag är allt mycket bättre, nästan normalt. Kunde till och med prata med "favoritfröken" utan att ens snyfta. Hon berättade att hon hade fått jobb i närheten av där hon bor så nu skulle hon slippa pendla. 50 km hade hon att köra varje morgon och kväll... Japp, jag förstår att hon ville byta arbetsplats. Och JAPP Maria! Det är ju jättebra att hon flyttar på sig när vi ändå inte är kvar där! Är övertygad att det kommer att bli utmärkt på det nya stället (vart det nu än blir)både för oss och "favoritfröken".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill säga: