torsdag, april 29, 2010

Torsdag

I de svenska tidningarna skalderar de att det till helgen ska bli upp till 19 grader, i Sverige, Klockan är nu halv sex och vi har 23 grader i skuggan. Samma sak i går och man vill liksom aldrig gå in. I bland så bor man helt klart på rätt ställe. Tyvärr så har jag jobbat på förmiddagarna och idag var jag och Maja en sväng till hudläkaren. Men det är ju sånt som måste göras och många andra sitter inne hela dagarna.

Hos hudläkaren så fick Maja en massa krämer och även kortison. Det blir nog bra så att det värsta lägger sig. Hon har oxå fått tabletter för att fixa till tarmfloran som ev har ställt till det för henne. Maja blir nog bra på ett kick. Hoppas jag innerligt iallafall.

Micke kommer hem i kväll och det ska bli skönt att ha hela familjen samlad igen. Det har däremot varit en toppen vecka så det har inte varit allt för tungt. Märks att jag är van att vara själv. Det blir lättare och lättare men det tar ett bra tag innan man får ihop det och får bra rutiner. Att det är varmt i luften bidrar oxå för det är inte så mycket kläder som är i rullning.

Nu är det dags för lite middag!
kram!

1 kommentar:

Jag vill säga: