tisdag, april 13, 2010

Doctor, doctor

Idag är den stora sjukvårdsdagen i familjen Fries.

Min syster har på morgonen opererat höften.
Min Mamma har varit på läkarbesök och
jag har lämnat blodprov för att se om jag ev har fel på sköldkörteln.

Egentligen skulle Maja till hudläkare men det avstyrde jag, vi hinner helt enkelt inte. Fast det får inte dröja länge innan hon ska dit. Hela Maja är som en enda eksemlandkarta. Men hon gör det bra. Kliar inte så mycket och det är sällan det blir blodbad som det så ofta blev när jag var barn. Hon har lixom röda torra fläckar överallt, och allra mest på benen och ryggen. Som tur är så är det värme på g så vi får hoppas att det snart blir bättre. För ett tag iallafall. Oj vad jag önskar att hon slapp det här.

Nåväl, jag hoppas att alla som var i kontakt med sjukvården idag har fått positiva besked!

2 kommentarer:

  1. Oj, det var mycket på en dag. Hoppas det gått bra för er alla.

    SvaraRadera
  2. jodå, det har nog gått bra för oss alla. Emmas op har gått bra men hon blir kvar på sjukhuset tills någon gång i veckan. Själv vet jag inte resultatet av mitt blodprov för jag har inte haft tillfälle att ringa. Det snurrar på men det är ganska så bra ändå!
    Kram!

    SvaraRadera

Jag vill säga: