onsdag, september 23, 2009

Uppdatering

Min favoritbror aka landsförrädare har fått post ! Grattis trots allt!

Kusin Robert och Hanna har fått en liten tjej! Grattis!

Jag har lite svårt med mitt nya "hemmafruliv". Dvs den utan barn hemma. Nu har det i och försig varit fullt upp med gäster, inköp till skolan och plockning av plommon men ändå. Cornelia har ju så nedrans korta dagar ( 3x11:25, 1x12,20, 1x 13:05) att man inte hinner så väldigt mycket innan det är dags att hämta henne. Nicole och jag har som plan att hämta /ta emot skolbarnen ett par dagar var så att det ev går att klämma in jobb. Min "mammaledighet" tar slut med Majas treårsdag så vi får väl se vad HM har att erbjuda.

Till veckan ska jag börja att träna igen. Har inte satt min fot på gymmet sen april. Alldeles för mycket flytt och stök för att få till det. Men snart så. Ser framemot det. Mycket.

Solen skiner, fåglarna kvittrar , bra start på dagen!

1 kommentar:

Jag vill säga: