tisdag, september 15, 2009

"Nobody puts Baby in a corner"

har eg helt andra saker att skriva om.

Men

Patrick Swayze har dött.

Så fort jag hörde hans diagnos för sisådär 20 månader sedan så har jag väntat. Tycker att det är värsta diagnosen. För det går så fort.

Och det är ju Johnny, herregud, det är ju Johnny som har dött!

Jag har inte skrivit en rad om att Michael Jackson och Adam Goldstein har dött. Och det tycker jag är minst lika hemskt. Av olika anledningar men dock har jag sörjt dem båda.

Men jag kan inte hoppa över att skriva en rad om Patrick Swayze. Hur kort den än blev.

Vila i frid.

6 kommentarer:

  1. Det är en otroligt svår typ av cancer. Tyvärr. Och trist är det, visst.

    SvaraRadera
  2. Nästan alla som jag känner som har drabbats av cancer har haft just den sorten. Och det har gått fort. Alldeles för fort.

    SvaraRadera
  3. Klippte en fin Swayze runa på Kulturnyheterna dagen han dog. Finns på svtplay, i slutet av Kulturnyheternas sändning.
    /osCar

    SvaraRadera
  4. Tack för att du inte skrattar åt mig OsCar.

    SvaraRadera
  5. ojdå, är jag pappa nu... Självklart är det jag Tina som har skrivit. Tror inte att Pappa vet vem Swayze var.

    /Tina

    SvaraRadera
  6. Jag hade fel. När jag frågade Pappa om Swayze visste han mer än gemene person. Men Dirty dancing har han inte sett.

    SvaraRadera

Jag vill säga: