måndag, november 14, 2011

Monday morning



Victoria, Tina och Maja.
En bild från förra helgen då alla Isermannbarnen bodde hos oss.



Medan gröten puttrar på spisen så sätter jag mig en stund vid datorn.
Det har blivit kallt ute och vinterjackorna har tagits fram.
Kallt om näsan.
 Har just upptäckt att jag aldrig hann att se "Så mycket bättre"avsnittet med Eva Dahlgren.
Synd för jag gillar henne. Får försöka att få till en titt på veckans program innan det är för sent.

Fast det är ganska så fullt upp. Onsdagen innebär jobb mellan 18-02 för Versacekollektionen släpps för en massa kändisar som ska shoppa och mingla. Dagen efter så har George Michael sin konsert med en stor synfoniorkester. Ska bli jättekul med båda kvällarna man frågan är hur vaken kommer man vara efter HM-kvällen.

Gröten är klar och jag märkte vid första skeden att jag glömde att salta den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill säga: