tisdag, maj 12, 2009

Schande!

Alltsa, min laptop gick inte att radda.Hardisken har dott och med den forsvann prickarna. Naja, ni far val anstranga er lite!

I kvall ar det forsta delfinalen till melodifestivalen. Jag har tur och det sands sa att jag kan se det.

Om ni minns hur det var forra aret sa sandes den ju inte i direktsandning har hos oss. Den sandes kl 01 efter att den hade varit... Bla, ma jag saga. Den gangen raddades jag av turkisk tv som sande direkt.

Tyvarr har turkiska kanalen forsvunnit sa jag far val halla mig till reprisen av den andra delfinalen (den pa torsdag), for den visas inte live. Det har inte funkat sa bra att se via natet sa jag tror inte ens att jag provar.

Fattar de inte att alla delar av melodifestivalen ar intressant?
JAG vill se!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill säga: