söndag, september 22, 2013

Wrecking ball

Det här är låten som spelas oftast hos oss just nu.

Videon börjar lite Sinéad O’Connor aktigt så där och sen så... 
Det är  slickandet på hammaren som stör mig men oavsett så träffar låten pang bom och jag riktigt känner hennes försök att få det att funka och så går det inte alls.

Det är väl precis det jag kämpar på med den här veckan. Inte riktigt för att det ska funka i ett förhållande (det är liksom lönlöst att fundera på det då Micke är i Usa) utan mest att få hela vardagen att funka. Det går sådär. Ofta väldigt bra men det är ständigt en Wrecking Ball som kommer och slår undan benen. 

Å så får man börja om igen.







Jag gillar Miley. Hon gör lite/mycket konstiga grejer (Lite Britneyvarning över henne) men hon är modig och törs prova nya vägar. Fast hon verkar ju ha lite järnbrist. Stackarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill säga: