söndag, augusti 29, 2010

Cirkus*

Efter en veckas hårdträning så var det idag dags för Felix och Cornelia att visa upp vad de hade lärt sig på Lilalu. Felix har varit väldigt fåordig om vad de har gjort så det var extra spännande att se vad han hade haft för sig.


Felix går på spikmattan


X tar sats för att lägga sig på krossat glas


Här kan man ju ligga länge...


Felix är med i en pyramid som står på knä på krossat glas.
Det var en väldigt glad och stolt kille som efter föreställningen kom med diplom och en alldeles egen spik till en spikmatta!
*Cirkus
Britney Spears
2008

2 kommentarer:

  1. Jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle få cirkusartister till barnbarn:) Jag är jättestolt över deras prestationer i cirkusvärlden, skulle vara roligt att få gå på föreställningen. Kanske nästa år?

    SvaraRadera
  2. Det är jätteroligt att se föreställningarna med alla engagerade barn! Jag är säker på att barnen kommer att vara med nästa år igen och då även Maja.

    SvaraRadera

Jag vill säga: