tisdag, februari 16, 2010

Vinterlov

Det börjar att bli lite konstigt att aldrig ha Cornelia hemma. Jag har inte sett henne sen i söndags och det är oklart om hon kommer hem i kväll. Kul verkar hon ha det iallafall!

Vi njuter av att snön ligger kvar och är ute i kälkbacken varje eftermiddag. Felix har hittat en ny kompis (ovanligt?! not!) som vi har lyckats att pricka in ett par dagar på raken. Kul för de leker väldigt bra ihop. Maja blev i backen bortadopterad till en tio årig tjej och de åkte som bara den nerför kälkbacken.
På vägen hem från backen så gick vi förbi Nicole och vips så stannade Maja där. Får väl se om vi får tillbaka henne eller om hon går samma öde som sin syster...

Funkar det bara som det ska med Mickes tåg (att det inte blir några förseningar eller så) i kväll är det tänkt att jag och Nicole ska på bio. Vet inte vad det är för film som är på g och det spelar eg inte någon roll. Alla säger att Avatar är ett måste men jag är lite tveksam.

Hoppas bara att jag kan hålla mig vaken. Ända sen jag kom hem från Sverigeresan så är jag grymt trött. Jag däckar framför kvällens avsnitt av Desperate houswives och det redan vid tiotiden. Det är inte likt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill säga: