torsdag, februari 25, 2010

Mitt i prick




Aftonbladet publicerar idag en undersökning om
"10 saker tjejer gillar hos killar – i smyg"

Det är ju precis de tio saker som jag föll hos Micke.

1. Skäggstubb, har Micke ofta
2. Nördighet, well behöver jag säga något mer?;)
3. Hårigt bröst, ja, alla tre hårstråna, (Maja gillar dem med, hon brukar dra i dem. Det gillar inte Micke)
4. Flitig bokläsare, Ja men då är han samtidigt råtråkig. Han går in i böcker helt och hållet och är inte kontaktbar.
5. Gråter till filmer, har nog aldrig hänt. Djupt berörd av en viss film vet jag att han blir. Å då tar det typ dagar innan han är normal igen.
6. Sjunger med i låten medan man dansar, jodå det gör min man. Han spelar även gärna luftsynt.
7. Grått hår, ja det är det allra allra bästa med min Micke. ;)
8. Att vara svettig efter träning, klart man ska vara svettig! men vilken träning?
9. Glasögon, klär honom bra.
10. Sportdåre, hahahahahaha

Kom hem nu Micke!!! Sydafrika är överskattat! Det är vår i München!

3 kommentarer:

  1. Oj, jag klarar ca 8 av 10 ... det verkar inte hjälpa dock. :-/

    SvaraRadera
  2. Det är bara det att vi tjejer inte törs säga att du är helt bedårande!(kan en man vara bedårande? Jo, du är det!;) Vi gillar i smyg var det... Kram!

    SvaraRadera

Jag vill säga: