söndag, oktober 09, 2011

Around here

Min Pappa och Moster Kerstin är på besök sen ett par dagar. Med tanke på hur svältfödd med vuxet kvällssällskap som jag har varit de senaste veckorna så är det extra roligt att ha dem här. Jag skulle vara nöjd om de så bara låg småfisande på soffan.
I stället för småfisande i soffan så har jag och storsnarkandePappa delat säng i ett par nätter. Vi två och två vridande och vändande barn. Jag tror inte ens att Pappa har märkt att det har varit några barn i sängen. Den mannen kan sova genom allt!
Jag utsatte Moster och Pappa för det ultimata testet då jag åkte iväg å jobbade i fredagskväll. I uppdrag fick de båda att hämta Maja och ett par kompisar som var på kalas. Helt enkelt var det inte för det var inte i närheten som kalaset var och man var tvungen att åka bil. Superteamet hittade dock kalaset och tjejerna OCH de lyckades även att hitta hem igen. Bra jobbat!


Äntligen så är Pappa Micke hemma igen! Tre små troll är väldigt nöjda.

 Idag söndag har vi bjudit hem Dieter och Elisabeth på en heldag i den Friesiska världen. Dieter och Eliabeth var de som tog med sig Maja till Umeå när de skulle flyga för att hälsa på min mor och far. Tack vare dem så kunde jag och Micke åka till USA  HELT barnfria.

Maja har adopterat Dieter och Elisabeth som sin extra Opa och Oma. Vi gjorde alla vårt bästa med att slå Morfar Ludwig  i kinaschack. Det gick inte den här gången heller...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill säga: