fredag, maj 15, 2009

efter halvfinal 2

Har inte hort alla latar,

Men av de tva ganger som jag har hort det tyska bidraget sa har jag trallat med. Den ar inte sa tokig iallafall... Fa se hur de levererar pa lordag. Att Marilyn Mansons ex fru ska vara med pa scenen kan ev skjalpa det hela... Eller hjalpa... Vi far val se.

Norges lat gillar jag. Killen ar en go gut med glimten i ogat. Lite som nar Brainstorm sjong for Lattland ca ar 2000. Dock inte med samma galna dans.

Men som sagt, jag har inte hort alla annu, annu mindre sett.

Far se pa inspelningen i kvall nar jag ska vika mansterberget med tvatt.

Vem skulle du ge en rost till?

2 kommentarer:

  1. missade att spela in de 4 första låtarna i semi2.

    /osCar

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att jag tjuvtittade pa de.... hmhm 13 forsta latarna!

    Det ar ok, du ar och forblir min favoritbror!:)

    SvaraRadera

Jag vill säga: