måndag, maj 04, 2009

Allt går sönder på en och samma gång.

Tror ni inte att min bärbara dator har lagt av...
Vi har just fått i gång tvättmaskinen (fatta vad mycket tvätt det blir på en vecka) och så händer det här.

Micke håller på att kolla upp vad som kan vara fel på den bärbara och om det ev går på garantin. Det är ju andra gången som den datorn lägger av så vi får väl se.

Annars så finns det egentligen inte så mycket tid framför datorn.

Hela helgen har vi varit i huset och målat och donat. Barnen har varit hos Ralf och Nicole mer eller mindre hela tiden. Det är så coolt med Ralf och Nicole, de drar sig inte för att göra en utflykt med alla sju barnen... Jag skulle fundera både en och femton gånger innan jag skulle dra igång något sådant. Nåväl, de åkte iväg och fångat grodyngel till stortjejernas förtjusing. Jag och Micke tränar på att säga det tyska ordet för grodyngel (som är typ quaulkvappen, haha näe så stavas det inte men det låter typ så) och jag kan berätta att det är grymt mycket svårare än att säga ekorre på samma språk.

Mäklaren har varit här idag och tagit kort på lägenheten och lade idag ut lägenheten på nätet. Imorgon ska det komma två intressenter!! Här går det undan vill jag säga.
Hoppas att det går fort att hitta någon till lägenheten så att det inte "ränner" så många här för att titta. Då måste vi ju ha det så fint hela tiden... ;)

Nåväl, nu ska jag göra lite dataärenden och sen är det dags att sova.
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill säga: