torsdag, maj 06, 2010

Så länge skutan kan gå...

En stor sten har fallit från mina axlar.
Jag har gjort klart första kampanjen med Bacardi som var såååå mycket större än vad jag hade räknat med. Deadline i morgon men det är redan inskickat. Jag trodde nämligen att det var en två veckors kampanj som jag skulle jobba med. Ritter Sport kampanjen var två veckor och jag tog för givet att den här skulle vara likadan.

Så i fredags när jag var halvvägs på vecka två damp det ner massor av mail med uppgifter om en tredje vecka. Min boss sa att jag skulle säga till om det blev för mycket men som alltför ofta så var jag snabb på att säga att " det här fixar jag".

Visst har jag fixat det men sablar vad jag har slitit. Jag har oxå jobbat tre dagar på HM under veckan och att få till båda jobben innebär att jag måste jobba kvällar.

Men nu är det iväg skickat. Helgen och Linda kan få komma och de nya uppgifterna till Bacardikampanjen del två får vänta tills efter helgen. (deadline den 18/5 å det är en mycket, mycket mindre kampanj)

Nu lockar sängen!
God natt!

1 kommentar:

Jag vill säga: